måndag 12 april 2010

Ska det behöva vara på detta viset?

Vi har blivit utan internet pga inkompetent människa på Glocalnet. På något sätt så råkade han stänga av vårat bredband när han skulle förlänga och göra en övergång till IP telefoni. Ingen fara det fixar dem nog snabbt sa vi här hemma men icke.
Jocke ringde idag (han har ringt till dem varje dag) och då sa dom att om ca 8 dagar så kunde vårat internet vara igång igen.
Skojjade dem undrar jag? men icke.
Jag ska alltså behöva vara utan bredband i 14 dagar sammanlagt för att deras supporter tabbat sig? Borde dem inte om de har någon form av servicekänsla ringa oss och be om ursäkt och fixa det med ögonaböj?
Har jag missat nått?
Jag sa till mr J att han kunde ringa och säga att om vårat bredband inte är snabbt som blixten och fullt fungerande igen inom tre dagar så tar vi vårt pick och pack och lämnar Glocalnet.
Svaret han fick gång nr två vara att de nog kanske gick att lösa ändå.
Jag säger som Sverker på PLUS: Ska det behöva vara såhär?
Ska man behöva ringa och skälla på de för att få saker gjorda? Isåfall är det jättestyggt mot de som inte kan ställa krav och som inte förstår sin rätt.
Nej jag gillart inte! Fy skäms Glocalnet!

Inga kommentarer: